poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Powitanie

Kolejny blog. Pewnie nudny, bezwartościowy, ale niekoniecznie. Okaże się. To dopiero początek, więc wypadałoby się trochę przedstawić. Jestem Dawid. W młodym wieku. Średni wzrost, średnia waga. Taki tam, pospolity przeciętniak. Nie o tym jednak będzie mowa, lecz o tym, co każdego dnia rodzi się w mojej porytej główce, a rodzi się wiele. Wiele myśli porządnie wykręconych. Jaki jednak mają temat? Ano dla mnie zwykły, dla innych nie. Cały dzień sport. Serio, cały. Szczególnie dwie odmiany, ale to już wyjdzie w praniu. Czy ktokolwiek zrozumie mój tok myślenia? Nie sądzę, ale jeśli lubisz wyzwania, to może mnie rozgryziesz. Jedno jest pewne. Jeśli sport to Twoje życie, dogadanie się nie będzie problemem. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej, śmiało podbijaj pod maila gruntek95@gmail.com. Peace.